PROCEDURA ZA POVRAT ROBE MOTO DANE KUPCA U ZAKONSKOM ROKU
Kupovina je situaciona i individualna, pa se mogu dogoditi slučajevi gde će kupac tražiti od nas da se kupljena roba vrati iz više razloga. Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku. Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj. prodata (neoštećena i ispravna i roba i ambalaža), vrši se povrat novca kupcu ili zamena uz doplatu za neki drugi artikal.
Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima UZ FISKALNI RAČUN UZ POŽELJAN RAZLOG VRAĆANJA:
1. Krajnji kupac zakonski može u slučaju poručivanja putem WEB-a vratiti robu u roku od 14 dana od preuzimanja artikla, slanjem robe kurirskom službom. U tom slučaju se obračunavaju i radni i neradni dani.
2. Ukoliko je greškom prodavnice Moto Dane fakturisana roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe.
U ovom roku to može uraditi bez ikakvog objašnjenja i tražiti da zameni za drugi artikal, uz doplatu, ili da zahteva povrat novca. Zato je najbolje za kupca da robu proverava prilikom kupovine ili po prijemu od kurira. Kupac nas o ovom obaveštava pozivom u radnju 023/569-173, slanjem e-maila na motodane@mts.rs , ili dolaskom u maloprodaju gde je kupio robu. U slučaju da kupac reklamira artikal nakon isteka ovog vremena, zbog nedostatka ili kvara, kupac se upućuje na redovnu proceduru RMA (da artikal sam odnese u ovlašćeni servis naveden na garanciji ili da artikal donese u najbližu Moto Dane radnju).
Ukoliko kupac vraća artikal koji je dobio putem kurirske službe, zakonski rok je 14 dana od prijema robe od kurira. Kupac će na ovu adresu poslati:
-Artikal koji vraća i garantni list (ukoliko ga je dobio)
-Kopiju fiskalnog računa (da se original ne zagubi)
-Napisan na papiru razlog vraćanja (predomislio se, ne odgovara, neispravno primljeno,...)
U slučaju reklamacija zbog nesaobraznosti, kupac može da pošalje robu o trošku trgovca kurirskom službom D Express sa kojom Moto Dane Doo ima ugovorni odnos.
Kupac
je dužan da vrati robu u prodavnicu Moto Dane Centar, bez odlaganja, a najkasnije u
roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Kupac
snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe.
Kupac je
isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao
posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno
prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda,
karakteristike i funkcionalnost robe.
Moto
Dane je dužan da bez odlaganja izvrši
povraćaj uplata koje je primio od potrošača, uključujući i
troškove isporuke, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je
primio obrazac za odustanak.
Moto
Dane može da odloži povraćaj
sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne
dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta
nastupa prvo, osim u slučaju kada je
trgovac ponudio da sam preuzme robu. Po prijemu ovako poslate robe
služba reklamacija će utvrditi stanje i ispravnost artikla i
ukoliko su ispoštovani napred navedeni kriterijumi odobriti povraćaj
novca kupcu u skladu sa zakonskim obavezama.
Ukoliko
Vam je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24 sata
kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi
napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je
neispravna, kontaktirajte nas kako bi vam poslali zamenu.
U svakom trenutku pre realizacije porudžbenice, možete prekinuti saradnju sa nama, a obavestićete nas tako što ćete nam dostaviti formular za jednostrani raskid ugovora koji možete preuzeti u kategoriji OBAVEŠTENJE O PRAVIMA POTROŠAČA ČLAN 6.
Nakon gore navedene procedure preduzeće Doo Moto Dane Centar će izvršiti povraćaj novca uplatom na vaš žiro račun po prijemu vašeg broja žiro računa putem SMS poruke na naš broj mobilnog telefona 063/1055892